[linux] whatTheHack (was: 27 & 28 Mei Open Source Evenement in Tilburg)

Liset lkfv op xs4all.nl
Ma mei 23 20:48:05 CEST 2005

"J." wrote:

> En dit evenement is ook weer gelijk verboden door de overheid.

Niet verboden. Er is geweigerd een vergunning af te geven voor het evenement.
Tot nu toe. Maar als je lees dat de ideeen voor het DDS daar zijn
ontstaan, wat toch voor heel veel mensen de eerste ervaring met
internet heeft betekent ..  Mij o.a. :-)
En dat het evenement al een slordige 16 jaar bestaat ..
Dan vraag ik me af of die Burgemeester het vol gaat houden.

Moeten we hier dan als NLLGG niet eens iets mee doen ?
Contact opnemen met rob Gonggrijp om te horen wat ie nodig heeft ?

met vriendelijke groet,

Liset
http://www.linuxhoorn.nl