[linux] Re: vergunningplicht (?) whatTheHack 28 juli (was: whatTheHack vanaf 28

simwl simwl op zeelandnet.nl
Di mei 24 11:07:10 CEST 2005

Liset wrote:

>Zijn hier juristen (bestuurskunde?) onder de lezers die daar iets over kunnen zeggen ?

Dat zijn redeneering sugestief is.
Want hij steld op voorhand vast dat hier waarschijnlijk de openbare
veiligheid in het geding wordt gebracht.
Bullshit, je kunt ook stellen dat het evenement ter voorkoming van
hacking word georganiseerd.
De openbare veiligheid word pas in gevaar gebracht, als  bewezen word
dat dit ter plekke het geval is.
Maar hoe stel je dit vast.... :-) , dat is een taak van de Politie....

M.a.w. een kort geding zal dan uitsluitsel moet geven, of  het een
terechte  cq. onterechte beslissing van deze vooruithelderziende
burgevaarder is.

Je zult inderdaad wel moeten voldoen aan een aanmeldings plicht ( i.v.m.
bezoekers aantallen / verzekeringen ed.).
Maar dat behoort (dacht ik) de zaal verhuurder te doen ( denk aan
trouwpartijen etc.).

Heeft geen zin... als men met (pv's) plaatselijke verorderingen komt
aanzetten.
Je kunt ook de wetten naar je hand zetten/lezen ...nietwaar?
Mijn tip zou  zijn, kaart de zaak aan bij de ombudsman/vrouw vande
gemeente Boxtel.

mvgr. Simon w. Langeveld