[linux] Re: whatTheHack vanaf 28 juli

Liset lkfv op xs4all.nl
Di mei 24 11:27:14 CEST 2005

Gijs Hillenius wrote:

> Nllgg-leden kunnen natuurlijk ook de gemeente zelf even benaderen

Ik heb er vanmorgen een gestuurd aan gemeente op boxtel.nl:

dinsdag 24 mei 2005

Geachte raadsleden, burgemeester en wethoudsters/ders van de gemeente Boxtel,

Vernomen hebbende dat u, als vertegenwoordigsters M/V van de inwoners
van de gemeente Boxtel, van plan bent de vergunning te weigeren voor
het evenement whatTheHack, stuur ik u dit bericht.
Als belanghebbende, want bezoekster van dit evenement, wil ik graag
het onderstaande artikel onder uw aandacht brengen.

Het is geschreven voor het NRC handelsBlad. Een krant die zorgt
goed ge-informeerd te zijn, alvorens meningen te publiceren.
Ik hoop u hiermee nu te informeren over hetgeen u op het punt staat
te weigeren op uw grondgebied.

whatTheHack is geen lokale aangelegenheid.
U zou er trots op moeten zijn dat het in uw gemeente plaats vindt.

Op de site van whatTheHack kunt u lezen wat er allemaal ontsproten is aan dit
4 jaarlijks evenement; (http://www.whatthehack.org).
Ik wil er u alvast twee noemen.
Xs4all, onze allereerste internetProvider die particulieren toe liet, is
daar bijvoorbeeld ontstaan.
DDS, De Digitale Stad, gratis internet voor Amsterdammers en omgeving,
is ook daar ontstaan. DDS is de bron geweest voor de explosieve groei van
het gebruik van internet onder particulieren in Nederland. Vele Digitale Steden
volgden op dit initiatief.

U ziet:
whatTheHack is geen lokale aangelegenheid.
En nogmaals; u zou er trots op moeten zijn dat het in uw gemeente plaats vindt.

Ik wil u dan ook dringend verzoeken uw mening te herzien en whatTheHack zo
spoedig mogelijk de gewraakte vergunning verstrekken. Ongeacht wettelijke termijnen.
U weet dat u met deze termijnen de zaak kunt rekken totdat het te laat is.

Met vriendelijke groet,

[ etc ]

Ideetje voor anderen misschien ?
Het te gooien op belanghebbenden ? Dat ben je namelijk .

>:-)

Met vriendelijke groet,

Liset
http://www.linuxhoorn.nl