[linux] Re: cgi-lib error na 'make install' -> nieuwere versie niet te vinden :(

Cor Lem builder op cursus.homelinux.org
Di mei 24 23:24:07 CEST 2005

Daniel C. von Asmuth wrote:

> Als je in je programma schrijft:
> #include <string.h>
> krijg je de string funkties van de GNU C library
[snip duidelijke uitleg]

Leerzaam voor een (nog) C leek ...

... van verschillende mensen veel tips en suggesties die maken dat ik er
van het week-end maar ff goed in moet duiken (voor ik t goed begrijp).

Bedankt voor jullie reacties tot zover, ik laat nog wel ff horen hoe t lukt.

Greetz,
Cor