[linux] Re: kernel compileren

Hans Paijmans J.J.Paijmans op uvt.nl
Wo mei 25 18:13:05 CEST 2005

Kees Theunissen wrote:

> Of toch gewoon een gevalletje van de juiste config opties inschakelen?
> In een standaard (niet gepatchte) 2.6.10 kernel source vind ik in
> /usr/src/linux-2.6.10/fs/Kconfig het volgende stukje proza:
>
> config REISERFS_FS_XATTR
> config REISERFS_FS_POSIX_ACL
>         bool "ReiserFS POSIX Access Control Lists"

Deze opties waren in de 'make xconfig' niet aanwezig, en een 'grep -i acl < .config'
bracht ze ook niet aan het licht.

Nou ja, de kernel werkt nu.

Weet iemand onder welke optie van 'make xconfig' de sd_mod.o module thuishoort?
Die heb ik nodig voor mijn usbstick; onder 2.6.11 is ie er wel, maar onder
2.6.8 kan ik hem ook niet vinden.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,        Dept. of Linguistics & AI