[linux] Re: cgi-lib error na 'make install' -> nieuwere versie niet te vinden :(

J. mailing-lists op xs4all.nl
Do mei 26 20:51:23 CEST 2005

On Thu, 26 May 2005, Cor Lem wrote:

> Super, wat een luxe - scheelt mij hele puzzel - wat een service :)
> Ook hier - dit was t tnx - )
> Klasse tnx
> Greetz,
> Cor

No problem ,,  Anyway.. Mischien goed om te weten dat verschillende gcc
versies kunnen verschillend parser errors terug geven voor dezelfde syntax
vout. Dat gebeurde hier ook en daarom was mijn interesse gewekt.

Een programma als `splint` komt dan zeer goed van pas.

Je kan er er een heleboel tijd mee winnen. Er zijn meerdere die dit
claimen goed te doen.. Zekers de moeite waard om een keer in te kijken
als je veel moet of wilt debuggen.

success..

J.