[linux] Re: cgi-lib error na 'make install' -> nieuwere versie niet te vinden :(

Cor Lem builder op cursus.homelinux.org
Vr mei 27 03:58:23 CEST 2005

J. wrote:

> No problem ,,  Anyway.. Mischien goed om te weten dat verschillende gcc
> versies kunnen verschillend parser errors terug geven voor dezelfde syntax
> vout. Dat gebeurde hier ook en daarom was mijn interesse gewekt.
>
> Een programma als `splint` komt dan zeer goed van pas.

ff bij freshmeat gekeken - gereedschap wat ik nog niet kende ...

> Je kan er er een heleboel tijd mee winnen. Er zijn meerdere die dit
> claimen goed te doen.. Zekers de moeite waard om een keer in te kijken
> als je veel moet of wilt debuggen.

Ik bouw graag '('leer') Linuxen from scratch' en al doende loop ik wel
vaker tegen code aan die ik niet volgens (./configure) make & make
install (of volgens README of INSTALL) geinstaleerd krijg.

Het (nog) niet C kunnen dromen hier is vaak nog een drempel hier, maar
met voldoende tijd lukt dat wel, heb ik nog genoeg documentatie daarover
hier.

Dit lijkt me een bruikbaar gereedschap erbij. Ik ga t proberen. Dankjewel.

Greetz,
Cor

ps
Wat een fijn OS niet ?