[linux] Re: OT: oude ASCII codes, was: charter

Za mei 28 22:02:40 CEST 2005

On Sat, 28 May 2005, joop gerritse wrote:

> Wat jij waarschijnlijk bedoelt zijn de separator characters (FS GS RS). Ik
> vind het nog steeds jammer dat RS (Record Separator) niet gebruikt is om het
> einde van een regel aan te geven, i.p.v. CR of LF of CR/LF.

Wie zegt dat een CR of LF of combinatie hiervan het einde is van een
record en niet slechts een deel van een record?

Bovenstaande zin is bijvoorbeeld 2 regels lang maar zou ik onmogelijk als
2 records willen aanduiden. Het is namelijk maar 1 zin.

Hugo.