[linux] Re: OpenOffice 2 gewone installer?

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Do Nov 10 16:33:09 CET 2005

On Thu, November 10, 2005 16:03, Jelle Boomstra wrote:

> Staat je sarcasme detector wat ongevoelig afgesteld?

Neuh. Hooguit de radardetectordetector (die ik niet heb).
Ik kom gewoon nog wel eens problemen tegen doordat mensen dingen
installeren en eigenlijk niet snappen wat ze aan het doen zijn.
En dan praat ik niet over het installeren van een text editor.

> (en de eerste Oracle database die je zelf van de source mag
> compileren moet volgens mij nog uitkomen?[of mis ik daar ook zo'n
> stijlfiguur?])

Oracle was jouw voorbeeld en voor mij idd niet het beste om op door te
borduren. Maar ik denk dat het duidelijk is wat ik bedoel : moeilijke
(ja, "moeilijk" is een relatief begrip) dingen hoeven niet voor
iedereen *te* makkelijk gemaakt te worden zodat iedereen denkt alles
te kunnen doen (ik kan zelf m'n auto ook niet afstellen ; daar heb ik
iemand voor nodig die dat wel kan).

Gr,
Rob