[linux] Re: Ledendatabase

Liset linuxhoorn op xs4all.nl
Vr Nov 18 18:10:21 CET 2005

Cecil Westerhof wrote:
>Op Linux kan iedereen zich
>abonneren, dus ook niet NLLGG leden. Daarnaast vraag ik me af of er op
>Linux daadwerkelijk meer leden (dus niet subscribers) zitten als op
>stamtafel.
>De enige manier om alle leden te bereiken, is om aan de redactie te
>vragen of je iets in de nieuwsbrief kunt laten opnemen.

Ik zit in de redactie, en de ledendatabase ligt overhoop; daar gaat die
discussie tussen Micha en Koen juist over. (Tenminste: de scripts die de
ledendatabase bruikbaar maakten. Pure SQL schijnt onmogelijk te zijn. )
Dus een nieuwsbrief kan niet aan de leden gestuurd worden, als ik dat al
zou overwegen.

Maar goed: dat werkt dus niet. Toch bedankt voor de moeite.

Mvrgr
Liset
http://www.linuxhoorn.nl