[linux] client voor meerdere nxservers

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Za Nov 19 13:15:20 CET 2005

Hoi,

ik wil graag op meerdere machines met freenx servers connecten.
Een enkele freenx server is geen probleem: dan moet je de gegenereerde
rsa-key van de server copieeren naar de client. Maar als ik een
tweede freenx server ergens installeer, en ik wil die key ook
naar de client copieeren, dan wordt de eerste key natuurlijk
overschreven.

De howto's en FAQ's zijn erg verwarrend.

Heeft iemand ergens een stap-voor-stap uitleg hoe dat moet?

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net