[linux] Re: php parameter passing in url

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Wo Okt 5 15:45:22 CEST 2005

On Wed, October 5, 2005 13:22, Johan Wevers wrote:
> Maar de dingen die een taal als php al standaard biedt waren in elk
> geval niet meer dan een dag werk om zelf te schrijven.

De functie-lijst van PHP is redelijk uitgebreid.. Wat noem jij
"standaard dingen" ?

Maar ik kan wel een ander voordeel opnoemen. Probeer eens een Delphi
dll tussen Windhoos/IIS en Linux/Apache uit te wisselen ? Op zijn
minst zal er eea opnieuw gecompiled moeten worden.
Met PHP scripts is dat vrij simpel.. Er is maar weinig dat niet
compatible is.

Ach, laat ieder gewoon programmeren/scripten in de taal die hij/zij
wil gebruiken. (Voor mij is dat zowel Delphi als PHP.)

Gr,
Rob