[linux] Re: Hardware onder vmware, linux blijft de lat?

Zo Okt 9 14:33:48 CEST 2005

Aldus schreef Julien Michielsen op Sun, Oct 09, 2005 at 11:22:19AM +0200:

> Het is inderdaad een USB-scanner, die - voordat ik vmware installeerde -
> perfect gewerkt heeft onder Windows XP. Een poging de scanner opnieuw te
> laten zien door XP brengt me alleen tot de prompt de installatiediskette
> in a:\ te plaatsen, en op dat moment hou ik er maar mee op. Al de
> software staat tenslotte al ge?nstalleerd.

VMWare kan een floppy drive emuleren, een scanner is moeilijker. Ik heb
goede ervaringen met het gebruik van sane onder Linux met SCSI scanners en
nog geen behoefte om te proberen of mijn scanner ook onder Windows werkt.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

	* New: Windows Vista *