[linux] Re: Winteravond-causeriën.

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Wo Okt 19 16:45:57 CEST 2005

Op maandag 17 oktober 2005 19:00, schreef Johan Swenker:

> Misschien dat de regio Groningen dat iets is.
> Wij hebben hier,
> weliswaar niet onder de vlag van de nllgg, elke laatste maandag van
> de maand een bijeenkomst. Het onderwerp hangt af van de deelnemers.
> Zonodig verzin ik het een paar dagen te voren.
We zouden de meer succesvolle "praatjes" kunnen uitwerken, met handouts
of een impress-presentatie o.i.d.
Dan kunnen we dat materiaal, al of niet met presentator het land in
sturen.

(ik lees zojuist dat het niet goed gaat met het oderwijs in Nederland
(studiehuis en zo). Wij moesten er dus zelf maar iets aan gaan doen,
toch? ;) )
hansr