[linux] Re: [stamtafel] Re: Braille met Debian

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Di Sep 13 06:35:43 CEST 2005

(Van stamtafel overgehaald, zoals Kees van plan is..)

> Mij lijkt dat je het complete bedrag terug moet vragen. Je
> hebt betaald voor een dienst die je bij lange na niet hebt
> ontvangen. Maar hoe je dat precies moet aanpakken ...

Ik zou alles eens op papier zetten :
- Wat er is afgesproken dat de "installateur" zou doen en die lijst is
vrij kort : een volledige Linux install met dat braille gebeuren erbij.
- Wat er allemaal niet werkt(e) en die lijst is relatief lang volgens
mij.

Op dat moment heb je volgens mij al redelijk bewezen dat er een
wanprestatie is geleverd, want m.i. is het dat wel.
Alleen, als puntje bij paaltje komt (ik ga ervan uit dat het hier om een
bedrijf gaat) dan had dat bedrijf waarschijnlijk in de mogelijkheid
moeten worden gesteld om hun fout te herstellen en dat is als ik het
goed heb gevold niet gebeurd. Daarmee zou je dan alsnog de mist in
kunnen gaan.
Maar goed, ik ben ook niet juridisch oid onderlegt : ik roep alleen maar
wat ik hier en daar wel eens hoor...

Gr,
Rob