[linux] Re: [stamtafel] Re: Braille met Debian

Di Sep 13 10:06:45 CEST 2005

On Tue, Sep 13, 2005 at 03:45:50AM +0200, Kees Theunissen wrote:
> Een korte samenvatting van het voorafgaande voor de lezers van "linux"
> die niet op "stamtafel" zitten ("stamtafel" is een mailinglijst
> voor leden van de nllgg, bedoeld voor verenigingsgerelateerde zaken):

Dick is bij deze op de linux en de linux-starter list gezet, op zijn
verzoek.

> Dick Sterkenburg vroeg assistentie bij het installeren van een
> braille-regel op zijn nieuwe tweedehands laptop. Dick is blind en kan
> zonder die braille-regel zelf absoluut niets doen met de pc. Noch Dick
> noch de zienden in zijn omgeving hebben enige ervaring met Linux dus
> assistentie van buitenaf was gewenst. Bovendien was er haast bij.

dat was voor mij de reden om het even op de stamtafel list te laten
lopen. als moderator moet je hard zijn maar ook een hart hebben ;-)

Roeland

--
http://www.linux-it.nl