[linux] Re: budgetwebhosting

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Vr Apr 7 00:29:41 CEST 2006

On Thursday 06 April 2006 23:34, Wybo Dekker wrote:
> Heeft iemand ervaring met de provider
> http://www.budgetwebhosting.nl ?
> Ik ben op zoek naar een geschikte provider maar op mijn vraag
> naar hun minimale uploadsnelheid krijg ik als antwoord:
> Dit is natuurlijk mede sterk afhankelijk van uw connectie, maar
> over het algemeen genomen kan gezegd worden dat de performance in
> het gemiddelde moet worden gezocht, onze servers zijn zeker niet
> de langzaamste die beschikbaar zijn voor hosting van sites en
> gezien de grote aantallen tevreden klanten zit het met de prijs -
> kwaliteit verhouding wel goed.

> [...]
Ja wel een beetje. Jou upload snelheid word gemaximaliseerd door het
abonnement dat je hebt, minus de pech die je kan hebben qua krapte in het
stukje upstream vanaf de centrale naar het grote internet. Veel meer dan 1 Mb
heb ik nog niet gezien.
De hosting club koopt zijn bandbreedte op een heel andere schaal in, maar die
wordt weer beperkt door drukte op zijn afslag van het internet en de
verwerkings capaciteit van zijn server. Ik schat zo in dat je eigen upload
veelal de beparkende factor zal zijn.  (Bij sommige VPS providers heb ik wel
gezien dat je verbinding bij de goedkoopste pakketten geknepen werdt tot
256k)

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra