[linux] Re: budgetwebhosting

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Vr Apr 7 07:06:00 CEST 2006

linux-bounce op lists.nllgg.nl scribbled on Thursday, 06 April 2006 23:35:

> Heeft iemand ervaring met de provider
> http://www.budgetwebhosting.nl ?
> Ik ben op zoek naar een geschikte provider maar op mijn vraag
> naar hun minimale uploadsnelheid krijg ik als antwoord:
> Dit is natuurlijk mede sterk afhankelijk van uw connectie, maar
> over het algemeen genomen kan gezegd worden dat de performance in
> het gemiddelde moet worden gezocht, onze servers zijn zeker niet
> de langzaamste die beschikbaar zijn voor hosting van sites en
> gezien de grote aantallen tevreden klanten zit het met de prijs -
> kwaliteit verhouding wel goed.

> [...]

Tenzij ik het verkeerd lees (zowel in deze email als op de website),
gaat het hier om WEBhosting, niet om een ISP ? Als ik dit klopt dan vind
ik het een vreemd antwoord en begrijpen zij de vraag niet : zoals ik het
lees wil jij weten hoeveel upstream de website krijgt die jij bij hen
wil hosten, niet wat JOUW upstream (thuis of zo) is.

Gr,
Rob