[linux] Re: hardwareprobleem.

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Vr Apr 7 15:44:46 CEST 2006

Op 7-4-06 heeft Gijs Hillenius<gijs op hillenius.net> het volgende geschreven:

>      > Ik heb een merkwaardig hardwareprobleem. Op een oude PC laat
>      > Windows zich installeren, en knoppix laat zich ook
>      > probleemloos booten. de installatie van Suse loopt echter
>      > steeds vast.
>
>      > Ik heb op alle memorymodules afzonderlijk memtest68
>      > losgelaten, en die blijft steeds meteen na het starten
>      > hangen. Het lijkt me niet zo waarschijnlijk dat alledrie die
>      > modules op dezelfde manier kapot zijn.
>
>      > Heeft iemand suggesties? Of zal ik er maar Windows op zetten
>      > en aan mijn dochters geven? Maar eigenlijk had ik er een
>      > firewall van willen maken.

> [...]

Of MNF?

Maar dat hij niet helemaal doorloopt bij de memtest is toch wat
minder. Als je hem doorschuift naar je dochters dan staan die binnen
de kortste tijd te klagen dat de computer niet goed werkt.....

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman