[linux] Re: vraag m.b.t. smartphones

Bas Grolleman tools op barneveld.org
Za Apr 8 08:58:17 CEST 2006

On Friday 7 April 2006 22:26, Henk Wichers wrote:

> Ik zie dat hier al een gelijksoortige thread van liep, hiervoor mijn
> excuses. Het lijkt me ideaal om bv. in alle tijden bv. een server te kunnen
> overnemen met ssh.
Klopt, als je een server wilt overnemen met SSH heb je natuurlijk niet perse
een Linux smartphone nodig, mijn Treo 600 met PSSH werkt ook perfect. ( vol
toetsenbord is wel een must, mijn vorige telefoon (p800) had alleen stylus en
voor shell werk is dat gewoonweg niet handig )

Ik heb zelf (nog) geen Linux Smartphone, maar ik heb de A780 al wel een keer
in handen gehad, en de eigenaar liet me toen vol trots de shell zien. Ik zou
zelf liever even wachten of zoeken naar een telefoon met wifi, hoewel SSH via
GPRS niet zoveel bandbreedte kost is een en ander uitwerken en testen via
wifi wel handig.

vr. gr. Bas