[linux] Re: vraag m.b.t. smartphones

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Zo Apr 9 15:55:24 CEST 2006

Bas Grolleman wrote:

>Klopt, als je een server wilt overnemen met SSH heb je natuurlijk niet perse
>een Linux smartphone nodig, mijn Treo 600 met PSSH werkt ook perfect. ( vol
>toetsenbord is wel een must, mijn vorige telefoon (p800) had alleen stylus en
>voor shell werk is dat gewoonweg niet handig )

Dat zijn meteen weer van die koelkasten, of anders bevatten ze weer
bewegende delen die gewoonlijk snel kapot gaan zoals de 6820. Zou er
niks te doen zijn met geavanceerde commandlinecompletion? Of T9
implementeren in een shell?

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html