[linux] Re: budgetwebhosting

Za Apr 8 12:23:29 CEST 2006

Aldus schreef Wybo Dekker op Thu, Apr 06, 2006 at 11:34:32PM +0200:
> Heeft iemand ervaring met de provider
> http://www.budgetwebhosting.nl ?
> Ik ben op zoek naar een geschikte provider maar op mijn vraag
> naar hun minimale uploadsnelheid krijg ik als antwoord:
> Wat me natuurlijk helemaal niets zegt.
> Of stel ik de verkeerde vraag?

Ik zou vragen wat de maximale downloadsnelheid is: een site kan
immers door vele bezoekers tegelijk benaderd worden. Of beter
nog: ga het zelf meten. Uiteraard doe je dat vanaf een plek
met een snellere Internetconnectie dan de modale thuisaansluiting.

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth

--

      _----_