[linux] Re: Iemand in staat classicfm via linux af te spelen?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Ma Apr 10 18:29:21 CEST 2006

On Monday 10 April 2006 17:50, Jan Gnodde wrote:

> Zie http://www.classicfm.nl/webradio_uitleg.php
> Daar staat dat je voor Linux naar http://mplayerhq.hu/ moet.

En als je de stream gewoon eens aanklikt is de kans ook groot dat hij het zo
al doet. Bij mij stelt hij xine voor, maar vlc doet het ook. waarschijnlijk
zal amarok (met de xine backend) het ook wel doen maar dat ga ik met die
takkeherrie niet uitproberen.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra