[linux] Re: Iemand in staat classicfm via linux af te spelen?

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Ma Apr 10 22:37:37 CEST 2006

On Mon, 10 Apr 2006, Jelle Boomstra wrote:

> En als je de stream gewoon eens aanklikt is de kans ook groot dat hij het zo
> al doet. Bij mij stelt hij xine voor, maar vlc doet het ook. waarschijnlijk
> zal amarok (met de xine backend) het ook wel doen maar dat ga ik met die
> takkeherrie niet uitproberen.

Met dat laatste van harte eens - probeerde het even, krijg je
meteen weer zo'n italiaanse braller te horen (via xine,
inderdaad). Vandaar mijn vervolgvraag: hoe zit dat bij de
concertzender? De link daar
(op http://www.concertzender.nl/cgi/programmagids.php)
naar "luister live" zegt: javascript:popup('live.php',370,184)

--
Wybo