[linux] Re: CD's brander gevoelig voor filenamen?

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Za Apr 15 11:23:37 CEST 2006

Op zaterdag 15 april 2006 10:22, schreef Daniel C. von Asmuth:
> Aldus schreef Hans Rood op Sat, Apr 15, 2006 at 02:00:10AM +0200:
>

> Als je namen langer dan 8+3 tekens wilt gebruiken, geef je aan
> mkisofs opties mee om de Rock-Ridge extensions te gebruiken (Unix),
> of Joliet (Microsoft), of HFS (Apple) (evt. alle drie tegelijk).
Klopt, ik snap nu ook de logfile van K3B, die heeft (via mkiisofs) een
aantal rare namen aangepast en er Rockridge van gemaakt. Alleen de
"avond-causeriƫn." is niet veranderd en daar valt hij bij het
controleren over.

> Met 'sudo' zou je eventueel ook als non-root user kunnen branden.
Ik ga cdrecord suid maken.
Die heeft er op 4 manieren last van:
RR-schedular, setpriority() en mlockall() lukken niet en parameter fs=
kan niet.

Dat staat allemaal in het log en met jullie uitleg snap ik nu ook wat
daar staat :)

Hartelijke dank voor beide reacties!

hansr