[linux] Re: Systeem vernaggeld ....

Di Apr 18 07:17:03 CEST 2006

Julien Michielsen wrote:

> Schot in het donker: doe FDISK /MBR, als je tenminste ergens een
> startende DOS-diskette hebt...?

"startende DOS-diskette" had ik niet (in ieder geval niet met fdisk
erop), maar wel partition magic. Dat wees me erop dat er een paar
serieuze fouten op de schijf zaten (afwijkende LBA- en CHS- nummers, en
of het die moest corrigeren). Daarna kon ik alsnog het systeem fatsoen-
lijk herinstalleren, en nu lijkt alles weer in orde te zijn.
Dank je, Goed schot!!

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl