[linux] Re: Systeem vernaggeld ....

Zo Apr 16 11:37:01 CEST 2006

> Het feit dat er een term DOA (Dead On Arrival) bestaat geeft al aan dat
> het zo snel al fout kan gaan met hardware. Test dus domweg de hardware
> voor de volle 230% procent.
>
> En heb je een aparte /boot partitie die je op een primary partitie hebt
> gehouden en lekker klein? Anders weet je nooit waar een update een kernel
> gaat laten bijvoorbeeld.

Dat had ik inderdaad wel, maar na zo'n herinstallatie geeft dat weinig
respijt. Inmiddels weet ik nog steeds niet waar het probleem zit, al
verdenk ik de omvang van de harde schijf (met 200 GB) ervan de oorzaak
van het probleem te zijn. Heb naast de twee aansluitingen voor disks op
het mobo ook een aparte schijfcontroller zitten met nog twee
aansluitingen. Denk daar een kleine disk aan te hangen voor uitsluitend
boot-doeleinden.

-W-
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl