[linux] On-screen keyboard

Joris jborgdor op cs.uu.nl
Wo Apr 19 18:10:18 CEST 2006

Hallo,

Gisteren heb ik besloten eens de Dvorak keyboard layout proberen te
leren.  Wat zou helpen is als ik op het scherm een keyboard zou
hebben dat laat zien welke toetsen ik intik, zodat ik niet naar m'n
handen (en het toetsenbord) hoef te kijken.

Toen ik rondzocht vond ik GOK (gnome onscreen keyboard) en
GTkeyboard. Ik heb geen gnome, dus GOK valt in principe af (i.v.m.
libs), GTKeyboard doet gewoon niet wat ik wil.

Heeft iemand ervaring met een on-screen keyboard?

Groeten,

Joris