[linux] Re: 4178 belastingbetalers...

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Za Apr 22 08:26:32 CEST 2006

Hugo van der Kooij wrote:

> Ik denk er ook zijn die helemaal geen computer hebben gehanteerd. Of die
> iemand met meer verstand van belastingen (en minder van computers) e.e.a.
> hebben laten invullen.
>
> Aannames: De moeder van (bijna) alle misverstanden.
.

Moeders zijn per definitie vruchtbaar, ook al stellen we het nageslacht
soms niet op prijs.

De moraal van Hans' lied is dat er wellicht [nog] [veel] minder Linux-
gebruikers zijn dan we graag zouden zien. Ik ben geneigd het met hem
eens te zijn. In dat Consumentengidsverhaal van me
(http://paai.uvt.nl/Paai/Lezingen/Divers/consument.html)
heb ik geprobeerd een controleerbare schatting te maken van de stand
van zaken rond het jaar 2000, en kwam toen op een maximum van 5% voor
de huisgebruikers, wat toen eigenlijk al te optimistisch was. Sinds
die tijd heb ik het aantal Linuxgebruikers alleen maar zien verminderen.

Maar ik ben altijd al een sombere woudonanist geweest.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,        Dept. of Linguistics & AI