[linux] hinderlijke sneltoetsen

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Ma Apr 24 19:31:39 CEST 2006

Een nieuwige feature van Konqueror dat met een enkel druk op [ctrl] de
shortcuts in een webpagina geactiveerd worden, door middel van witte blokjes
in de pagina word aangegeven welke letters er allemaal aktief worden. Zo kan
je met alleen het toestenbord snel door een site die het ondersteund
navigeren.

Het probleem dat ik daar mee heb is dat  ik veel te vaak per ongeluk op de
control toets druk (dikke vingers). Normaal is dat geen probleem, want de
effecten zijn niet blijven, maar met deze nieuwe feature is dat dus niet meer
zo: als de volgende toets die je indrukt als sneltoets door de pagina is
gedefineerd, ga je daar naar toe. Heel fijn als je dat niet wil...

De vraag is dus, weet iemand hoe je het uit kan zetten, het bereik bijn Gimp
irritatie graad namelijk :-(

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra