[linux] Re: ADSL en default route

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Di Aug 1 11:25:19 CEST 2006

On Tue, August 1, 2006 11:17, Marc Fellman wrote:

> Daar ben ik ook bang voor. Maar om nu elke keer als ik een hobbel
> tegenkom andere hardware moet aanschaffen... ;-)

Ik ben niet zo iemand. ;-)

> En ik ben op zich best tevreden over het modempje. Het is alleen zo dat hij
> me in die 4 jaar een paar keer in de steek heeft gelaten (even resetten en
> het probleem was over, of wachten tot KPN de ADSL verbinding weer op orde
> had en resetten).

Over het algemeen voldoet zo'n Thomson ding best als je er wat moeite in wil
steken en 'm niet teveel laat doen. Ik heb, net als jij, vrijwel nooit uitval.
Ook niet met de ST Home nadat die naar Pro was gepromoveerd, maar de 510 was
een cheap buy op dat moment dus die draait nu. Kortom: het moet volgens mij te
doen zijn met je bestaande modem.

Gr,
Rob