[linux] communicatie tussen ipaq en linux

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Aug 2 11:07:22 CEST 2006

Mijn vrouw heeft een wat oudere ipaq gekregen. Ze wil er tomtom op
zetten, dus linux erop zetten is geen optie. Intussen probeer ik
vanaf mijn linuxbox met dat ding te communiceren, maar de ipaq heeft
zo te zien ook geen bluetooth.

Na wat Googelen krijg ik de stellige indruk dat de ipaq alleen
maar wil praten met een Windowsdesktop en activesync. Klopt dat,
of is er toch een manier om data tussen de twee uit te wisselen?

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI             013-4662693