[linux] Re: Ubuntu met een 1024Mb videokaart

Gijs Hillenius gijs op hillenius.net
Za Aug 12 10:01:05 CEST 2006

       > ..

       > Probeer eens een andere distro (SuSE heeft mijn
       > voorkeur). Zeker als het om zieltjes winnen gaat, lijkt SuSE
       > me de meest veilige keus.

ha hans!

Ik lees hier http://tinyurl.com/ezxp4 (is hopenlijk url naar ubuntu)

Dat voor een Ubuntu 6.06-server 64 en voor een desktop-installatie 256
MB ram nodig is. Voor Ubuntu 5.10 is het 64 resp 128 MB.

Hebbie dat?

Grt

Gijs