[linux] Re: Ubuntu met een 1024Mb videokaart

Zo Aug 13 19:36:52 CEST 2006

On Sun, 13 Aug 2006, Hans Rood wrote:

> Het display en de videokaart kunnen beide maar SVGA aan (800x600x16)
> maar ik kan me van ubuntu niet voorstellen dat dat niet genoeg zou
> zijn.

Heb je al gezocht op je favoriete zoekmachine met sleutel woorden uit je
foutmelding en je merk video kaart? Dat wil opvallend vaak leiden tot
interresante hits.

Maar als je perse X wil draaien dan is het wellich toch handiger om eens
om te zien naar een videokaart die iets beter voor die taak geschikt is.

Der rest wijst namelijk op een beetje fatsoenlijk hardware maar de kaart
lijkt toch achter te lopen op de rest.

Hugo.