[linux] Re: Ubuntu met een 1024Mb videokaart

Jan Gnodde info op gnodde.com
Zo Aug 13 20:44:24 CEST 2006

Op zondag 13 augustus 2006 17:39, schreef Hans Rood:
> Het display en de videokaart kunnen beide maar SVGA aan (800x600x16)
> maar ik kan me van ubuntu niet voorstellen dat dat niet genoeg zou
> zijn.
> Van bloatware als SuSE 10.1 zou dat me zelfs nog verbazen ;)

Waarom kies je niet voor een "oudere" distro. Ik heb zelf goede ervaringen met
VectorLinux, zelfs op oude laptops. Neem dan een wat oudere versie, ik kan je
versie 3.2 aanraden. Neer te laden van
http://ftp.nluug.nl/os/Linux/distr/vectorlinux/veclinux-3.2/ waar je ook de
installatie-instructies vindt in een tekst-bestandje.

Jan.