[linux] Re: gsm met bluetooth

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Di Aug 15 14:53:16 CEST 2006

Hans Paijmans wrote:
> Als ik een gsm telefoon aanschaf, is bluetooth dan
> noodzakelijk en voldoende om mijn telefoonlijst en
> andere data op Linux te kunnen bewaren/bijwerken, of
> zijn er andere mogelijkheden/gotcha's?

Nog eens vragen, want ik heb vandaag vruchteloos door
de stad gelopen op zoek naar een nieuw mobieltje:
"Meneer, heeft u een mobieltje dat data met Linux
kan uitwisselen...?" Interessant, maar niet productief.

Google: er is wat over mobieltjes met een Linux operating
systeem. Maar dat interesseert me niet; het gaat om de
uitwisseling van data, en zo subtiel is Google niet.

Ik neem aan dat een deel van jullie mobieltjes gebruikt,
en dat een deel daarvan de data met een Linux PC uitwisselt.
Daar zijn dan toch ervaringen mee?

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI             013-4662693