[linux] Re: gsm met bluetooth

Di Aug 15 15:12:09 CEST 2006

On Tue, Aug 15, 2006 at 02:53:16PM +0200, Hans Paijmans wrote:
> Nog eens vragen, want ik heb vandaag vruchteloos door
> de stad gelopen op zoek naar een nieuw mobieltje:
> "Meneer, heeft u een mobieltje dat data met Linux
> kan uitwisselen...?" Interessant, maar niet productief.

http://www.linuxdevices.com/news/NS8030785497.html

gnokii kan met een aantal nokia's babbelen. of dat via BT wil, geen
idee.

zal vast wel kunnen als je BT aan de praat kunt helpen.

mijn eigen telefoon (N6820) kent wel BT en serieel via een kabel. Ikzelf
gebruiki het laatste omdat BT niet zo prettig is in gebruik. accu
sneller leeg, niet zo bizar veilig etc etc etc. doe mij het kabeltje
maar.

--
http://www.linux-it.nl