[linux] Re: gsm met bluetooth

Rolf Bakker rolf op rolfbakker.nl
Di Aug 15 15:24:11 CEST 2006

Op Di, 15 augustus, 2006 14:53, schreef Hans Paijmans:
> Ik neem aan dat een deel van jullie mobieltjes gebruikt,
> en dat een deel daarvan de data met een Linux PC uitwisselt.
> Daar zijn dan toch ervaringen mee?

Ik ben er een beetje mee aan het stoeien, so far zonder veel resultaat.
Maar uit de diverse UI's die ik zag (gammu, wammu, kmobiletools) maak ik
op dat het mogelijk moet zijn zaken als contactpersonen, SMS-en, reminders
etc uit te wisselen tussen GSM en PC. En als dat kan, dan kan vast andere
data ook wel. (daarnaast leuke spielerei als batterijstatus,
ontvangststerkte etc.)
Linux-magazine heeft er een tijdje geleden een artikel aan gewijd, is nog
terug te vinden in het online-archief.

--
Deze e-mail is niet inwisselbaar tegen contanten.
Uitsluitend geldig tijdens de actie-periode. Medewerkers van Bakker bv