[linux] Re: gsm met bluetooth

Do Aug 17 14:02:34 CEST 2006

On Wed, Aug 16, 2006 at 03:16:52PM +0200, Johan Wevers wrote:
> Bedoel je dat het toestel dat zelf nog kan of dat anderen jouw toestel nog
> kunnen vinden? Het eerste verbaasd me niet - als BT uitstaat en ik wil via
> BT iets doen zet mijn 6230i het zelf aan (al vraagt hij er wel eerst om).

nee. Ik zet BT op het toestel uit en andere toestellen discoveren nog
steeds de 6820. alleen als ik 'm uitzet en weer aan, dan wordt 'ie niet
meer gezien (en loopt de accu niet in no time leeg).

> Geen ervaring mee, maar ik heb helpdesk werk gedaan voor het ANWB
> navigatiesysteem dat met een IPaq geleverd werd. En daar werd ik
> niet altijd vrolijk van.

dan weet je toch wel wat voor een OS (versie) daar op draait. Maargoed,
elke PDA met navigatie is een kansloos geval. prutswerk, rommel in de
marge. althans, als je 't mij vraagt....

--
http://www.linux-it.nl