[linux] Re: automatisch mail met bijlagen versturen

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Di Aug 15 16:36:16 CEST 2006

On Tue 15 Aug 2006, Ronald Nooij wrote:

> Er is een groot verschil tussen het txt bestandje en een gifje.
> Wat je nu doet is dat je de inhoud van weer.txt in het mailtje opneemt en niet
> het fysieke bestand. In geval van een gif moet je het fysieke bestand er aan
> vast knopen en dat gaat niet met een MTA als sendmail.

Dat volg ik niet helemaal....
Het "fysieke bestand"? Stukje van de harde schijf uitknippen?!

Punt is dat niet-tekst dingen geencodeerd moeten worden.

Zie mpack, ftp://ftp.andrew.cmu.edu/pub/mpack/mpack-1.6.tar.gz

Paul Slootman