[linux] Re: goedkope energiezuinige computer

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Zo Aug 20 13:43:42 CEST 2006

> De Duitse c't heeft pas een review gedaan over een PC die slechts 11 W
> verstookt. Hun conclusie was dat het ding nogal langzaam draait met Win XP.
> (nummer 17, pag. 78, Flepo Mini PC2+, http://www.flepo.de, ca. 535 Euri).
> Er zijn ook leuke kastjes met zuinige ARM processor, maar draait XP niet
> op.

Ja maar het is zowiezo niet voor XP. Het idee is dat ik die pc bij m'n
ouders zet en dan met rsync en cryptosync elke nacht m'n data naar hen
toe backup.

Folkert van Heusden

--
Ever wonder what is out there? Any alien races? Then please support
the seti op home project: setiathome.ssl.berkeley.edu