[linux] Re: goedkope energiezuinige computer

Ma Aug 21 21:10:15 CEST 2006

On Mon, Aug 21, 2006 at 09:53:31AM +0200, Koen de Jonge (ProcoliX) wrote:
> Ik kan me niet voorstellen dat jij zelf nog nooit gekeken hebt naar
> goedkope en/of energiezuinige computers. En dat je geen mening hebt over
> de toepasbaarheid daarvan op het maken van backups.

Fout voorgesteld dan ;-)

Voorbeeld:

http://www.mindtimebackup.nl/online_backup/abonnementen/remote_backup_tarieven/

gratis proberen voor 6 maanden (200 MB)

http://www.mindtimebackup.nl/backup/gratis_proberen/

Zeker als je zakelijk in de weer bent, dan zijn die bedragen niet echt
schrikbarend en ben je wel even bezig om met een mini-systeempje, met
alle toeters, bellen, onderhoud, noem maar op, break even te spelen (als
het al gata lukken) en bovenstaand  wordt op meerdere plekken
gebackupped en versleuteld met een 128 bits algorithme etc.

--
http://www.linux-it.nl