[linux] Re: USB-muis met lage batterijspanning

Kees Theunissen theuniss op rijnh.nl
Di Aug 22 13:51:42 CEST 2006

On Tue, 22 Aug 2006, Ronald Nooij wrote:

>Denk het wel, tenzij er fatsoenlijke drivers zijn voor linux die het batterij
>niveau kunnen meten en je een melding geven als de batterij minder dan X
>capaciteit over heeft.

[ ... ]

>Maar nog even een vraag..... USB muis met een batterij? Of bedoel je
>dat het een
>draadloze muis is met een ontvanger op de USB poort? Daar ben ik namelijk even
>wel van uit gegaan.

Ik gok dat Hans het hier heeft over de battery van zijn laptop, niet de
batterij van zijn muis. De term "totdat ik de voeding aansloot" geeft
me die indruk.

Groeten,

Kees.

--
Kees Theunissen
F.O.M.-Instituut voor Plasmafysica "Rijnhuizen", Nieuwegein