[linux] Re: Teruggaaf kosten windows licentie

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Do Aug 24 05:35:00 CEST 2006

On Thursday 24 August 2006 05:27, Roeland Th. Jansen wrote:

> Los van dat het zonder de hardware waarschijnlijk niet eens zal
> werken...

> niet accepteren is de enige oplossing.

Bovendien: wat IS in dit kader de hardware? De CPU, het geheugen, de harddisk,
of een combinatie daarvan? En --in het laatste geval-- als je CPU het opgeeft
moet je naast een nieuwe ook een nieuwe licentie kopen?

Ik moet toegeven dat ik nog nooit zo'n EULA grondig heb gelezen, ik koop dat
soort dingen inderdaad niet. Er zal wel weer niet over nagedacht zijn, noch
door juristen, noch door de gebruikers. En dit soort zaken komt zelden voor
de rechter.

--
Joop Gerritse
Mühlenstraße 11