[linux] Re: Teruggaaf kosten windows licentie

Do Aug 24 07:29:47 CEST 2006

On Wed, 23 Aug 2006, Roeland Th. Jansen wrote:

> Wat me enorm tegenvalt (!) is dat de NLLGG nog steeds geen moeite gedaan
> heeft om hier wat aan te doen. hebben we zo weinig geld in kas dat er
> niet een procedure gestart kan worden waar je naar kunt verwijzen als
> consument ?

Ehh. Volgens mij is de NLLGG een vereniging. En volgens mij is het in
een vereniging de gewoonte dat leden daarin werk verzetten. Maar het
beperkte aantal leden dat binnen de NLLGG daadwerkelijk iets gedaan heeft
is klein.

Als de expertise ingekocht moet worden dan houden we het waarschijnlijk 2
weken vol. En dan is de kas niet alleen leeg maar is er ook niets bereikt.

Maar discussies binnen een verening vinden meestal plaats binnen een
vereniging en dan is dit dus niet de aangewezen plaats. (Even afgezien
dat het huidige bestuur tot de komende ALV een beperkte opdracht heeft.)

Hugo.