[linux] Re: Teruggaaf kosten windows licentie

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Do Aug 24 09:40:10 CEST 2006

Hugo van der Kooij wrote:

> Ehh. Volgens mij is de NLLGG een vereniging. En volgens mij is het in
> een vereniging de gewoonte dat leden daarin werk verzetten. Maar het
> beperkte aantal leden dat binnen de NLLGG daadwerkelijk iets gedaan heeft
> is klein.
>
> Als de expertise ingekocht moet worden dan houden we het waarschijnlijk 2
> weken vol. En dan is de kas niet alleen leeg maar is er ook niets bereikt.

Ik dacht dat de nllgg tegenwoordig zulke goede contacten met de
consumentenbond had?

> Maar discussies binnen een verening vinden meestal plaats binnen een
> vereniging en dan is dit dus niet de aangewezen plaats.

Bedoel je deze lijst?

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI             013-4662693