[linux] Re: Teruggaaf kosten windows licentie

Do Aug 24 10:45:47 CEST 2006

Aldus schreef Roeland Th. Jansen op Wed, Aug 23, 2006 at 08:36:37PM +0200:

> koppelverkoop wordt dat geloof ik genoemd.

Mijn advies zou zijn om gewoon een Sun notebook te kopen met 64-bits SPARC
processor en Solaris OS of een Apple met 64-bits PPC en OS X (die zijn
momenteel in de uitverkoop)....

> Wat me enorm tegenvalt (!) is dat de NLLGG nog steeds geen moeite gedaan
> heeft om hier wat aan te doen. hebben we zo weinig geld in kas dat er
> niet een procedure gestart kan worden waar je naar kunt verwijzen als
> consument ?

We hebben een algemene reserve van ca. dertig kiloeuri en de begroting
dient door de ALV te worden goedgekeurd. Tot dusverre heeft de vereniging
zich niet als doel gesteld rechtszaken te voeren namens de Nederlandse
computergebruiker. Wat kost zo'n procedure wel niet?

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
Volgens de Gartner Groep komt Windows Vista op 1 april 2007.....