[linux] Re: Teruggaaf kosten windows licentie

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Do Aug 24 22:29:44 CEST 2006

Op 24-8-06 heeft Roeland Th. Jansen <bengel op grobbebol.xs4all.nl> het
volgende geschreven:

> snelle
> En
>

> Ik herinner me dat men in het verleden eens iets daar over gezelgd heeft
> op de list hierzo, met name dat het een goed idee zou kunnen zijn en
> daarna werd het stil.
>

> --
> http://www.linux-it.nl

Dat kan ik me ook herinneren - en zo gaat het vaker met goede ideeen. En het
is zo dat dit een forse uitzoekklus is die niet even door het bestuur erbij
gedaan kan worden. Het zou leuk zijn als er leden zijn die hier ook hun
tanden in willen zetten. Anders gaat het niet.
En zoals HJ al gezegd heeft staan wij nog een beetje onder curatele. Al gaan
de nodige dingen weer de goede kant heen. De ledenadministratie lijkt weer
ergens op, etc.... Afijn.

Peter (die nog steeds lekker in Maastricht zit en nie met de rest van het
bestuur heeft overlegd).