[linux] Re: cpu gebruik shared libraries

Vr Aug 25 10:58:43 CEST 2006

Aldus schreef Folkert van Heusden op Fri, Aug 25, 2006 at 10:32:27AM +0200:

> Zeker wel anders zou je alle code in een library kunnen stoppen en zo
> oneindig snelle software kunnen schrijven.

Natuurlijk kun je alle code in een library stoppen. Er gebeurt dan toch
niets totdat je een proces start dat de shared library opent en de code
erin uitvoert?!

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
		[Uit de NSB liedbundel]
Toen Hitler nog Adolfje was, was hij grappig om te zien