[linux] Re: cpu gebruik shared libraries

D.J. van Enckevort david op vanenckevort.net
Vr Aug 25 22:21:25 CEST 2006

Folkert van Heusden wrote:

> Hmmm. Of ik van open() van libc af. Dan is 't 'n kwestie van tellen.

Het is ook een kwestie van tellen als je het uit /proc/<procid>/maps
haalt...

grep "\.so" /proc/[0-9]*/maps vindt alle regels met library namen in
alle processen. De rest kun je zelf aan elkaar knopen..
Het is natuurlijk wel een momentopname...

Ciao,
  David